Fogdö Folkgolf

Hål 13

Allt sedan starten 24 juli 1993 strömmar "entusiastiska golfare" till från när och fjärran samt semesterturister. Tag gärna kontakt med oss för all information om färdvägar, golffrågor osv.

Det glada golfspelet för hela familjen i hjärtat av natursköna Södermanland.

Fogdö Folkgolfbana är nära - billig att spela på - så slå till du också !

Banan är öppen alla dagar under säsongen och alla får spela, med eller utan grönt kort. Du som redan är medlem i annan golfklubb tag med anhöriga eller vänner på en trevlig golfrunda. Rastplatser finns längs banan samt vid det lilla klubbhuset.

Att spela golf här, är för många ett uppskattat nöje bland månghundraåriga ekar, åkerholmar och en liten å som slingrar sig genom banan.

På DRIVINGRANGEN kan du öva och värma upp dig före spel .

Vår 18 håls bana är planerad att vara både trevlig och säker. Banan bjuder på många trevliga naturupplevelser.

Vår PRO hjälper dig med råd och utbildning i golfsportens ädla konst.

Om du är helt nybörjare rekommenderar vi att du har någon med grönt kort med dig på banan men det är absolut inte ett krav för att du ska få spela hos oss.

Copyright © Fogdö GK & Fogdö Folk Golf 2024 | Powered by purePUBLISH | Hosted by WebOne AB